1. ابراهیمی رومنجان، مجتبی و زهرا نظیفی. (1396). «نگرش دانشجویان درباره آموزش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی»، ماهنامه حسابدار، 33 (306): 52-63.
2. اسدنژاد، بهروز، (1396)، سخن نخست، مجله الکترونیکی چشمانداز نو، 4(38): 1-21.
3. بزرگ اصل، موسی، (1394)، استاندرادهای بینالمللی گزارشگری مالی،
4. بینشیان، زهرا، زهره تابش و رضا زیاری. (1397). «آیا حرفه حسابداری آمادگی پذیرش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS) را دارد؟»، مطالعات حسابداری و حسابرسی، 7(25): 99-114.
5. حقیقت، حمید و علوی، سید مصطفی، (1394)، نقش آموزش در پذیرش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی، حسابدار رسمی، (30): 54-58.
6. رحمانی، علی و علیپور، شراره، (1389)، موانع پذیرش استانداردهای بینالمللی حسابداری در ایران، فصلنامه مطالعات حسابداری، 7(27): 75-99.
7. سلطانی، اصغر، (1393)، تحلیل نظریه برنامه درسی در کتب دانشگاهی ایران، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، 18(34): 28-50.
8. شمسالدینی، کاظم، عارف فروغی و مصطفی قناد. (1397).«شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای مؤثر بر بهکارگیری فعالین حرفه حسابداری از استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی»، فصلنامه بورس اوراق بهادار، 11(42): 136-167.
9. فخاری، حسین و دادگر، شهرام، (1396)، بررسی شکاف انتظار-عمل آموزش مهارتهای حرفهای در دانشآموختگان رشته حسابداری (با تأکید بر دوره کارشناسی)، مطالعات برنامهریزی آموزشی، 6(12): 159-188.
1.Adebayo, A., Sharma, H. (2017). Analysis of Implement Experiences of IFRS in Nigeria. International Conference Proceedings, 1(2), 150–155.
2.AL-Mutairi, A., Naser, K., and Al-Duwaila, N. (2017). Students’ Attitudes towards the Adoption of International Financial Reporting Standards (IFRS) in Kuwait. Asian Social Science, 13(5):85-95.
3.Assad Nejad, B. (2017). The first word. New outlook Electronic Magazine, 4(38), 1-28 (in Persian).
4.Bineshian, Z., Tabesh, Z., and Ziyari, R. (2018). Is the accounting profession ready to accept international financial reporting standards? Accounting and Auditing Studies, 7(25), 99-114 (in Persian).
5.Bozorg Asl, M. (2015). International Financial Reporting Standards, http://www.sena.ir (in Persian).
6.Ebrahimi Romanjan, M., Nazifi, Z. (2017). Students' Attitudes about International Financial Reporting Standards. Accountant Monthly, 33(306): 52-63 (in Persian).
7.Emmanuel, B. (2016). Adoption of International Financial Reporting Standard (IFRS): Insight from Nigerian Academics and Practitioners. International Journal of Information Research and Review, 3(11), 3092–3102.
8.Fakhari, H., Dadgar, SH. (2017). Investigating the waiting gap - practicing vocational skills training in accounting graduates (with an emphasis on undergraduate courses). Educational planning studies, 6(12), 159-188 (in Persian).
9.Haghighat, H., Alavi, M. (2015). The role of education in the acceptance of international financial reporting standards. Official accountant, 30, 54-58 (in Persian).
10. Kampani, S., Vadera, M.L. (2019), Accounting education for the implementation of IFRS in India-an empirical study. Journal of Advanced Research in Dynamical and Control Systems, 11 (4 Special Issue), 2162-2166.
11. Kinkela, K., Harris, P., and Malindredos, J. (2010). Introducing IFRS in introductory financial accounting courses. Business education & accreditation, 2(1), 39–47.
12. Natoli, R., Wei, Z., & Jackling, B. (2020), Teaching IFRS: evidence from course experience and approaches to learning in China. Accounting Research Journal, 33(1), 234-251.
13. Patro, A., Gupta, V. K. (2012). Adoption of International Financial Reporting Standards (IFRS) in Accounting Curriculum in India-An Empirical Study. Procedia Economics and Finance, 2, 227–236.
14. Rahmani, A., Alipour, SH. (2010). Obstacles to Accepting International Accounting Standards in Iran. Journal of Accounting Studies, 7(27), 75-99 (in Persian).
16. Soa, N. L. (2018). Teaching IFRS performance in accounting training in universities-development opportunities for young lecturers, Educational Research, 9(5):145-150.
17. Soltani, A. (2014). Analysis of curriculum theory in Iranian academic books. Research and writing academic books, 18(34), 28-50 (in Persian).
18. Wells, P. K. (2017). How well do our introductory accounting textbooks reflect current accounting practice ? Journal of Accounting Education, 42, 40–48.