ایمنی، محسن؛ دریائی، عباسعلی (1399). حقالزحمه حسابرسی: شواهدی بیشتر از نقش اهرمهای بدهی عملیاتی و مالی، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 27(4)، 495-522.
برزگری، محمدرضا، طالب نیا، قدرتاله (1392). شناسایی و بررسی علل اختلاف بین مالیات بر سود ابراز شده و مالیات برسود قطعی شدۀ اشخاص حقوقی غیردولتی، پژوهشنامه مالیات، ۲۱ (18): ۳۱-56.
بنیمهد، بهمن، نجاتی، امیر(1395). رابطه بین فرهنگ سازمانی و تعهد کاری حسابرسان. پژوهش های حسابداری مالی وحسابرسی.(8)30: 119-138.
خواجوی، شکرالله؛ نوشادی، میثم (1388). تجربه حسابرس و نقش آن در قضاوت موضوعات ساختار نیافته حسابرسی. تحقیقات حسابداری، (1)3: 108-120.
دریایی، عباسعلی، عزیزی، اکرم (1397). رابطه اخلاق، تجربه و صلاحیت حرفه ای حسابرسان با کیفیت حسابرسی (با توجه به نقش تعدیل کننده شک و تردید حرفه ای). مجله علمی پژوهشی دانش حسابداری مالی، (5)1: 79-99.
دریایی, مجید, نیکو مرام, هاشم, خان محمدی, محمد حامد (1399). تأثیر فرهنگ سازمانی بر گزارش خطا کاری سازمانی در حرفه حسابرسی. پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی، (12) 46: 27-50.
رضائی علی آبادی، شوکت (1395). ویژگی های شرکای حسابرسی و نوع گزارش حسابرس. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه خوارزمی.
سهیلی، حسین، چراغی، فرشته (1394). بررسی اثرات تجربه شرکاء حسابرسی و دوره تصدی موسسه حسابرسی بر کیفیت حسابرسی.سومین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت، مرکز همایش های تلاش، تهران، 30 مهر 1394.
عبدی پور, سجاد, شاه ویسی, فرهاد, خیر الهی, فرشید, طاهر آبادی, علی اصغر (1399). اثر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی حسابرسی عملکرد مدیریت با استفاده از رویکرد معادلات ساختاری. پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی، (12) 48: 229-266.
عبدی گلزار، بهمن و بهاروند، داریوش (1397). بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر قضاوت های اخلاقی حسابرسان، چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران، تهران، https://civilica.com/doc/849424
کریمی، فاطمه و نونهال نهر، علی اکبر(1396). ارتباط بین ویژگی های اخلاقی حسابرسان، کیفیت حسابرسی و تردید گرایی حسابرس، کنفرانس ملی تحولات نوین در مطالعات و حسابداری، مراغه.
مبینی- دهکردی, علی, رضازاده, آرش, دهقان نجمآبادی, عامر, دهقان نجمآبادی, منصور (1391). تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانهی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد)، فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی، (2)5: 47-66.
محمدرضائی، فخرالدین و فرجی، امید (1398). معمای سنجش کیفیت حسابرسی در پژوهش های آرشیوی: نقد و ارائه پیشنهادهایی برای محیط پژوهشی ایران، بررسی های حسابداری و حسابرسی، 26(1): 87 -122.
محمدرضائی، فخرالدین، گل چهره، محمد (1396). خطای حسابرسی، نوع گزارش و تعداد بند های شرط حسابرسی: نقش مشغله کاری شرکای موسسات حسابرسی. فصلنامه حسابداری مالی، (9)36: 1-31.
ملکیان، محمدحسین (1379). بررسی اثرات موارد مطروحه در گزارش حسابرسی بر تصمیمات مدیران واحدهای تجاری. رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
مهدوی، غلامحسین، هوشمند، عبدالحمید (1392). بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر رفتار حسابرس. دانش حسابرسی.13(51): 41-61.
نجاتی، امیر(1394). فرهنگ سازمانی حسابرسی. فصلنامه حسابدار رسمی، 29: 33-41.
نجفی قادیکلایی، یاسر (1396). انواع بندهای گزارش غیر مقبول حسابرسی و مدت زمان صدور گزارش حسابرسی. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری، دانشگاه خوارزمی.
نونهال نهر، علی اکبر، اکبر پور، سعید (1398). بررسی تاثیر تجربه حسابرس بر حق الزحمه حسابرسی و کیفیت حسابرسی در شرکت های پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه چشم انداز حسابداری مدیریت، (1)6: 1-16.
نیکبخت، محمدرضا، شعبان زاده، مهدی و کنارکار، امین(1395). رابطه بین حق الزحمه حسابرسی و تجربه حسابرس با کیفیت حسابرسی. فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، (2) 1: 190-208.
وجودی نوبخت, ارمین, کردستانی, غلامرضا, حقیقت, حمید, دریائی, عباسعلی (1400). تأثیر انحراف توجه حسابرسان و ارزشهای شخصی بر کشف مدیریت سود. پژوهش های حسابداری مالی، 13(1): 25-4.
هوانسیانفر، گارو (1389). حسابرسی با قیمت شکنی ناباورانه. دنیای اقتصادی، 14 فروردین ماه.