اعتمادی، حسین. منطقی، خسرو، همت عبیری، احسان.(1389). بررسی سیستم آموزش حسابداری در ایران و مقایسه آن با دانشگاه های برتر آمریکا، پایان نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشکده علوم اقتصادی (دانشکده حسابداری و مدیریت).
باغومیان، رافیک. رحیمیباغی، علی. (1390). موانع پیشرفت آموزش حسابداری درایران، مطالعات تجربی حسابداری مالی،9(32): 49-72.
بازرگان، عباس. (1391). مقدمه ای بر روش های پژوهش کیفی و آمیخته، رویکردهای متداول در علوم رفتاری، نشر دیدار، تهران.
بنکداری، نسرین.مهران،گلنار. ماهروزاده، طیبه. هاشمی، سیدعباس .(1395). ویژگی های استاد شایسته در آموزش عالی ایران: یک مطالعه کیفی، رهیافتی نودرمدیریت آموزشی،7(1): 117-138.
برزگر، بهرام. رحمانی انکوشککی، عبدالرسول. کمالی راد، اسماعیل. (1398). تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روشهای تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد. آموزش و ارزشیابی.12(48): 103-130.
پاکزاد، عطیه. دیانتی دیلمی، زهرا. (1396). بررسی درجه اثربخش بودن آموزش حسابداری در دانشگاهها وعوامل موثربرآن بااستفاده از کارت ارزیابی متوازن. دانش حسابداری وحسابرسی مدیریت. 6(1): 121-141.
توکلی، فائزه. (1396). تاریخ شفاهی (مبانی نظری، روش شناسی).سوره مهر (وابسته به حوزه هنری)، چاپ اول، تهران، 1-182.
جامی، مجید. حسینی، سید مهدی. (1398). موانع و مشکلات موثربرآموزش وبکارگیری حسابداری زیست محیطی ازمنظردانشجویان حسابداری، چشم اندازحسابداری و مدیریت، 2(10): 13-25.
حاجیها، زهره. (1388). گزینش دانش آموزان خلاق در مقطع متوسطه منشا تحول آفرینی آتی در حرفه حسابداری، پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی، 1(1): 98-106.
حریری، نجلا. (1396). اصول و روش های پژوهش های کیفی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، چاپ سوم، تهران، ایران.
خاقانی زاده، مرتضی. شکرالهی، فریدون. (1388) به بررسی استفاده از رسانه ها و وسایل کمک آموزشی در تدریس، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 2(3): 127-130.
خورسندیطاسکوه، علی. عبداللهی، حسین. کیخا، احمد. (1398). شناسایی عوامل مؤثر برکیفیت بخشی آموزش از دیدگاه متخصصان آموزش عالی و دانشجویان دکتری، مدیریت وبرنامه ریزی درنظامهای آموزشی، 12(22): 151-183.
دهقان دهنوی، حسن. صبا، ندا. معین الدین، محمود. (1391). تعیین اجزای دانش و مهارت آموزش حسابداری در محیطهای تجاری جدید با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری، پژوهش های تجربی حسابداری، 1(4): 105-119.
رضائیان، حمید. قربانی، سمیرا. مشتاقی، سعید. (1387). اعتباریابی فرم فارسی مقیاس نگرش نسبت به کاربرد تکنولوژی در آموزش میان معلمان مقطع متوسطه شهر اصفهان، نوآوری های آموزشی، (26)، 7: 108.
زمانی، اصغر. (1396). شناسایی، تحلیل و اولویت بندی عوامل موثر برکیفیت آموزش در آموزش عالی، نوآوری و ارزش آفرینی، 6(11): 23-35.
رستمی، وهاب. مهدیصالحی، مهدی. نصیرزاده، فرزانه. (1393). چالشهای آموزش حسابداری درایران از دید شاغلین حرفه ومراجع دانشگاهی، دانش حسابرسی. 14(54): 67-87.
سالارزاده امیری، نادر. هولستی، ال آر. (1373). تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی. انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
سلیمی، محمد. مریمیعقوبی. (1397). تعیین عوامل موثربرارزشیابی آموزشی اساتید یک دانشگاه علوم پزشکی نظام درشهرتهران. مجله طب نظامی، 20(1): 73-82.
علی آبادی، خدیجه. فردانش، هاشم. مومنی راد، اکبر. مزینی، ناصر. (1392). تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج. اندازه گیری تربیتی، 4(14): 187-222.
عباسی، یونس. محمدی زاوله، محمد. (1392). تاریخ آموزش حسابداری در ایران (قبل از آموزش در دانشگاه). همایش سراسری حسابداری ایران، دانشگاه فردوسی مشهد. دوره11.
فردانش، هاشم. (1385). مبانی نظری تکنولوژی آموزشی. چاپ هشتم. تهران، انتشارات سمت.
ملک آرائی، نظام الدین. (1394). آموزش حسابداری سنگ زیر بنای توسعه پایدار، حسابرس، شماره81، 38-42.
مجتهدزاده، ویدا. (1380). بررسی برنامه آموزش حسابداری دردانشگاههای ایران در مقطع کارشناسی: دیدگاههای شاغلین در حرفه حسابداری. علوم انسانی دانشگاه الزهرا (س).11(37.38): 331-370.
محمدیان، محمد. (1390). توسعهدانش حسابدارى: حسابداری به عنوان یک رشته علمی دردانشگاه. دانش حسابرسی. 11(4): 74-99.
ملائی توانی، علیرضا. (1389). چشم اندازهای نودرتاریخ شفاهی ایران با تأکید بر تاریخ نگاری شفاهی، دوفصلنامه علمی پژوهشی تاریخ نگری و تاریخ نگاری دانشگاهالزهرا، 20(5): 129-154.
نامور، یوسف. یحیوی، طاهر. (1399). و ارزیابی محیط یادگیری وآموزشی دانشگاه براساس دیدگاه دانشجویان(مطالعه موردی دانشگاه محقق اردبیلی)، فصلنامه ی علمی توسعه آموزش جندی شاپور،11(3):521-530.